FOTO: Raha läks, toitu ei saanud - sellist pilti nägid pettunud Bolt Foodi äpi kasutajad
Nädalavahetusel said paljud inimesed Blot Foodi toituäpist süüa tellida, raha maksta ja sellega asi piirduski. Söögist endast võis vaid unistada!
Haapsalus elav mees sai veel kaks korda "üle tala". "Eks ma olen vist pika juhtmega. Tellisin oma perele suure pitsa ja äpp jooksis nagu kokku, jäi keerlema teate juurdes "makse autoriseerimine". Panin siis äpi kinni ja tellisin uuesti, jälle;" meenutab ta.
Nii palju tal siiski oidu oli, et tegi teisest tellimisest ekraanipildi ja läks seejärel oma pangakontont kontrollima. "Raha oli kenasti broneeritud, aga pitsat võis näha vaid oma unistustes," meenutab ta.
Pettunud ostja pöördus äpi kaudu vastust ja raha tagasi nõudma, aga mida ei tulnud, oli vastus. "Mingeid üldiseid teavitusi ühismeedias või ajakirjanduses ettevõte samuti ei jaganud," lisas pereisa imestunult.
Pühapäeva õhtul saabus lõpuks telefoni teade. "Korraks nägin, et pakuti kahjutasuks mingit soodustust ja tasuta kojuvedu, aga see teade kadus nagu ära. Ma ei leia seda kusagilt äpist enam üles," imestas mees teist korda.
Delfile: „Kahjuks tuleb ette olukordi, kus kõik ei tööta ootuspäraselt, ning mõistame, et see tehniline rike mõjutas meie kliente.“
„Vabandame siiralt võimalike ebamugavuste pärast. Kõik eelautoriseeritud maksed on tühistatud ning tulenevalt panga protsessidest võib minna mõni päev, kuni summa jõuab kliendi kontole tagasi,“ lubas Jalakas. Foodi Eesti haru juht Jaagup Jalakas selgitas